sobota, 2 marca 2013

Studniówkowa kreacja

Po obejrzeniu tysięcy różnych koralikowych stron i blogów w poszukiwaniu inspiracji oraz przetestowaniu kilku tutoriali postanowiłam wykonać pierwszy komplet biżuterii.
A ponieważ nadarzyła się świetna okazja - studniówka mojej siostry Julki, to pokusiłam się o coś dużego i wyjątkowego. Dla początkującej było to prawdzie wyzwanie.

Wykonałam długi naszyjnik (tzw. lariat), bransoletkę i kolczyki. Cały komplet jest w kolorze bordowym. Do granatowej kreacji i innych bordowych dodatków pasował idealnie. A Julka była jedyną osobą z tak oryginalną biżuterią :) Natomiast mi ciężko było się z tym kompletem rozstać... Na całe szczęście mogę sobie od czasu do czasu pożyczyć :)




Biżuteria wykonana jest w całości na szydełku z tysięcy drobnych koralików Euroclass, w dwóch odcieniach - ciemnej czerwieni i bordo. Naszyjnik i bransoletka zrobione są techniką sznurów koralikowych, według wzoru Weraph, natomiast koczyki techniką ukośnikową. 

Lariat ma długość 2 metrów, zakończony jest srebrnymi listkami. Jego wykonanie zajęło aż trzy tygodnie... Ale warto było. 

Bransoletka składa się z dwóch sznurów i ozdobnego zapięccia w kształcie kwiatu (typu toogle).





Kolczyki są niestety najmniej dopracowane. Być może technika nie była odpowiednia, być może jeszcze za mało miałam wprawy. Mimo wszystko ładnie dopełniały całość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz